Гарантійний ремонт

Кожен користувач електронних пристроїв повинен знати, що у разі виходу з ладу обладнання, яке знаходиться на заводській гарантії, право здійснювати ремонт мають лише авторизовані сервісні центри.
Що це означає?
При авторизації сервісний центр отримує від торгової марки виробника все необхідне реалізації ремонтних робіт: устаткування, запасні частини, комплектуючі, і навіть забезпечення високої професійної підготовки інженерів.
У свою чергу авторизований сервісний центр зобов’язаний виконувати ремонтні роботи відповідно до технології, на устаткуванні та за стандартами компанії розробника.
Насправді отримати право на авторизацію не просто, тому що торгова марка прагне гарантувати кожному клієнту високу якість ремонтних робіт і контролює роботу сервісних майстерень на всіх етапах. Тому Ваше звернення до авторизованого центру, яким є «NOVO» дає гарантію, що всі вироби торгових марок, що вийшли з ладу: ASUS, Acer, Lenovo, DELL, Fujitsu, HP (Hewlett Packard), TP-Link, NOMI, Xiaomi, Defender, PRESTIGIO, Canon будуть відремонтовані за всіма правилами та стандартами цих компаній з використанням лише оригінальних запасних частин.
Щоб отримати авторизацію, сервісний центр повинен виконати ряд умов:

  1. Мати спеціальне професійне обладнання для високоточної діагностики, налаштування та ремонту.
  2. Інженери сервісного центру повинні володіти спеціальними технічними знаннями та мати сертифікат на право проводити ремонтні роботи торгової марки.Тому звертаючись до авторизованого сервісного центру «NOVO», користувач може бути впевнений, що діагностика та ремонт його виробу будуть зроблені на високому рівні, а у разі потреби всі комплектуючі будуть оригінального виробництва.
    Виробник Обслуговується Гарантійний ремонт
    Ноутбуки
    Нетбук
    Монітор
    Настільні ПК
    Проектори
    КПК
    Моноблоки
    Монітори

DELL Ноутбуки
Нетбук
Монітор
Настільні ПК
Проектори
КПК
Моноблоки
Монітори

TP-Link Всі вироби
NEFFOS Усі вироби
MERCUSYS Всі вироби
Сanon МФУ, Принтера
Grandstream Всі вироби