Ремонт моніторів


Діагностика
Проведення попереднього тестування монітора з метою визначення його технічного стану для подальшого усунення несправностей обов’язкове!
Вартість робіт
Точна розрахункова вартість ремонтних робіт можлива лише після проведення тестування та діагностики! Оцінка вартості робіт є фіксованою, і не містить жодних додаткових накруток та прихованих платежів!
Клієнтам сервісного центру слід знати:

  1. Ми приступаємо до ремонтних робіт лише після попереднього погодження із замовником вартості всіх робіт та затвердження цін на запасні частини. Координація із замовником відбувається зручним для нього способом: телефон, електронна пошта.
  2. Оплата за зроблені роботи та комплектуючі провадиться тільки після закінчення всіх робіт, після додаткового тестування відремонтованого пристрою.
    Чесність
    Співробітники сервісного центру «NOVO» цінують свою репутацію, тому після проведення ремонтних робіт усі замінені деталі повертаються власнику разом із відремонтованим монітором. У присутності інженера ви можете переконатися, що вам встановили саме ті деталі та запасні частини, які були вказані у специфікації при здійсненні діагностики.
    Ремонтні роботи
    Сервісний центр «NOVO» надає весь асортимент послуг з ремонту моніторів, який включає:
    • Ремонт/заміна блока живлення
    • Ремонт/ заміну інвертора
    • Ремонт/заміна матриці/екрана
    • Ремонт/заміну плати
    • Заміну ламп підсвічування
    Ми ремонтуємо практично всі монітори: Samsung, LG, Benq, ViewSonic, Acer, Philips, Asus, AOC, HP, Dell, Nec, Sony та інші.Гарантія
    Сервісний центр «NOVO» надає клієнтам обов’язкову гарантію якості на всі виконані види робіт. Гарантійний термін обчислюється з дня видачі відремонтованого обладнання та дорівнює 3 місяцям.
    У період дії гарантійного терміну повторний ремонт провадиться за рахунок підприємства, за винятком оплати замовником вартості деталей, що не замінювалися при попередньому ремонті.
    Увага!
    Якщо для Вас важливо, щоб комп’ютер був відремонтований якнайшвидше, ми зупинимо всі свої роботи і вирішуватимемо лише Вашу проблему! Для цього вам необхідно звернутися до менеджера сервісного центру будь-яким зручним для вас способом.